گزارش

جایی برای ارائۀ گزارش تکالیف کلاسی مربوط به درس «نشر و آموزش الکترونی»

گزارش

جایی برای ارائۀ گزارش تکالیف کلاسی مربوط به درس «نشر و آموزش الکترونی»

کتاب کاغذی بهتر است یا کتاب الکترونیکی؟

راستش را بخواهید هنوز بر سر این سوال دعواست که بالاخره کدامیک بهتر است؛ کتاب کاغذی یا الکترونیک؟

البته که مهم محتوای کتاب است اما بد نیست برای انتخاب فرم و شکل کتاب هم کمی فکر کنیم.

دلایل بسیاری برای استفاده از هر یک عنوان شده است، مثل احترام به طبیعت و جلوگیری از قطع درختان یا در طرف مقابل نوستالژیک بودن مطالعۀ کتاب کاغذی و حس خوب بوی کاغذ...

برخی از دلایل دیگر را می توانید در آدرس زیر بخوانید:

https://itresan.com/151252/%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%9B/.html

اینجا هم بحثی پیرامون همین موضوع شکل گرفته که می توانید شما هم نظرتان را با دیگران در میان بگذارید و یا از نظرات دیگران مطلع شوید:

https://www.digikala.com/mag/?p=233889

من خودم برایم تفاوت چندانی ندارد اما به دلیل حساسیت چشمم به نور، بیشتر ترجیح می دهم از کتاب کاغذی استفاده کنم تا چشمم زود خسته نشود.

پ.ن: مطلب اولی لینک کوتاه نداشت و مجبور شدم این آدرس بلندبالا را لینک کنم.

  • ۹۶/۱۲/۱۷
  • مژگان حاجی زادگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی